Toimitus- & Tilausehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 9.3.2015 alkaen.

Sähköperämoottori.fi on osa Nettitiikeri Oy:tä

Varasto sijaitsee Tampereella

+358 50 547 8543

asiakaspalvelu@sahkoperamoottori.fi

2289308-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisällön verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail By Nets, jonka kautta maksuvaihtoehtoja on lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7,

40100 Jyväskylä ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Sähköperämoottori.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sähköperämoottori.fi on osa Nettitiikeri Oy:tä

+358 50 547 8543

asiakaspalvelu@sahkoperamoottori.fi

2289308-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja tuotteiden painosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Palautusehdot

Yksityishenkilöllä on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus lasketaan siitä hetkestä, kun vastaanotat tilauksen kuljetuksesta, tai noudat sen varastolta.

Kaikista palautuksista on sovittava etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Suosittelemme palautusilmoituksen tekoa sähköpostin välityksellä osoitteeseen asiakaspalvelu@sahkoperamoottori.fi

Tilattuun tuotteeseen saa tutustua avaamalla pakkauksen sekä tarkastamalla sen ominaisuudet ja toimivuuden.

  1. Emme vastaanota likaisia tai rikkinäisiä tuotteita, emmekä lunasta jälkivaatimuksella tai postin lähetyksiä.
  2. Pakkaa tuote hyvin lähetystä varten, jotta se ei vaurioidu matkalla.
  3. Pakkaa mukaan kuitti (tai kopio) ja täytetty palautuslomake.

Saat palautuksen yhteydessä lähetyksestä kuitin. Säilytä kuitti kunnes palautus on käsitelty. Kuitissa näkyy palautuksen seurantatunnus. Seurantatunnuksesta on apua ongelmatilanteissa.

Palautus ja maksun hyvitys

Palautukset hyvitetään samalla maksutavalla kuin mitä olet käyttänyt tuotteita tilatessasi.

Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 arkipäivän sisällä siitä, kun palautettavat tuotteet ovat saapuneet takaisin meille ja olemme todenneet ne virheettömiksi.

Pidätämme oikeuden vähentää hyvityksen summasta palautuksesta aiheutuneet kulut.

Lunastamaton paketti

Noutamaton lähetys ei ole palautus. Noutamattomista lähetyksistä laskutamme kulut. Kulut koostuvat valitun toimitustavan oletushinnasta ja palautuksesta.

Vastuut

Nettitiikeri Oy ei vastaa välillisistä vahingoista elleivät ne aiheudu tahallisesta rikkomuksesta tai törkeästä huolimattomuudesta.

Ylivoimainen este

Nettitiikeri Oy ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi ylivoimaiseksi esteeksi (force majeure) katsotaan esim. tuotteen poistuminen tai loppuminen tavarantoimittajalta tai valmistajalta, häiriöt kuljetuksissa, alihankkijoilla, laitteissa, ohjelmistoissa, selaimessa tai verkkoyhteydessä, tulipalot, työtaistelutoimenpiteet, sodat, luonnonkatastrofit, viranomaisten väliintulot.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Takuu

Hyväksymällä nämä ehdot hyväksyt lisäksi tuotteen takuuehdot.

Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat syntyneet:
• normaalista kulumisesta
• huollon laiminlyönnin seurauksena
• virheellisestä asennuksesta
• virheellisestä ja huolimattomasta käytöstä
• valmistajan suositusten vastaisesta käytöstä
• vesivauriosta
• väärästä säilytyksestä
• muista ulkopuolisista tuotteeseen vahingollisesti vaikuttavista tekijöistä
• kilpailu- tai kaupallisesta käytöstä
• takuu ei korvaa vaurioituneen osan aiheuttamia korjaus- tms. välillisiä kustannuksia

Mahdolliset riitatilanteet

Nämä ehdot on laadittu Suomen lakia noudattaen. Myyjän ja ostajan väliseen sopimukseen liittyvät erimielisyydet, ellei erimielisyyksiä pystytä ratkaisemaan osapuolten välisin neuvotteluin, ratkaistaan myyjän kotipaikan käräjäoikeudessa.


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.


Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).