Takuuehdot

Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä aine- ja valmistusvirheitä. Takuuaika on sähköperämoottoreille 24 kuukautta. Muiden tuotteiden takuuaika on ilmoitettu tuotteiden yhteydessä verkkosivuilla.

Takuun voimassaoloaikana myyjä sitoutuu valintansa mukaan korjaamaan, vaihtamaan tai hyvittämään tuotteet, joissa tarkastuksessa todetaan tuotteen käyttökelpoisuutta oleellisesti heikentäviä valmistus- tai ainevirheitä. Tuotteen tai osan vaihtaminen uuteen takuun voimassaoloaikana ei pidennä alkuperäistä takuuaikaa. Takuun perusteella suoritetaan veloituksetta takuuaikana todetun takuunalaisen vian korjaus normaalina työaikana myyjän huoltokorjaamossa tai myyjän valtuuttamassa huoltoliikkeessä.

Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat syntyneet:
• normaalista kulumisesta
• huollon laiminlyönnin seurauksena
• virheellisestä asennuksesta
• virheellisestä ja huolimattomasta käytöstä
• valmistajan suositusten vastaisesta käytöstä
• vesivauriosta
• väärästä säilytyksestä
• muista ulkopuolisista tuotteeseen vahingollisesti vaikuttavista tekijöistä
• kilpailukäytöstä
• takuu ei korvaa vaurioituneen osan aiheuttamia korjaus- tms. välillisiä kustannuksia

Takuupalautettavaan tuotteeseen on liitettävä seuraavat tiedot ja asiakirjat:
• vaurion ilmenemispäivä
• lyhyt kuvaus viasta ja ilmenemistilanteesta
• takuutodistus tai ostokuitti
• henkilö, jolta saa tarvittaessa lisätietoa

Jos havaitsit tuotteessa valmistus- tai materiaalivian, sinulla on oikeus palauttaa se, tai vaihtaa se uuteen. Ennen palautusta suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos vika tai vaurio voidaan todeta kuvista tai videosta, voimme mahdollisesti ratkaista takuuasian etänä.

  1. Asiakaspalautukset tulee tehdä Postin kautta, muista toimitustavoista on sovittava erikseen. HUOM. Emme vastaanota likaisia tai rikkinäisiä tuotteita, emmekä lunasta jälkivaatimuksena tai lähimpään Postin noutopisteeseen palautuvia tuotteita.
  2. Pakkaa tuote hyvin lähetystä varten, jotta se ei vaurioidu matkalla.
  3. Liitä mukaan kuitti (tai kopio) ja paperi, johon kirjoitat yhteystietosi, sekä kuvauksen viasta tai asiakaspalautuksen syyn. Asiakaspalautuksessa tarvitsemme myös yhteystietosi mahdollisia lisätietoja varten sekä tilinumerosi ostohinnan palautusta varten.
  4. Vie paketti Postin palvelupisteen tiskille ja anna sopimustunnus 660548 . Palautus on maksuton, kun käytät sopimustunnusta.